نصب صفحه پلیت
صفحه پلیت صفحه ای است افقی که پایه ها به طور عمودی بر روی آن نصب می شوند . قبل از این که مراحل بعدی را انجام دهید ، جهت ایجاد امنیت در ساخت و ساز نیاز به نصب آن دارید . قبل از تلاش برای وصل کردن یک صفحه پلیت به هر نوع پایه ، باید تعیین کنید که کدام سیستم و یا ابزار برای اتصال صفحات پلیت بهتر است ، مهم می باشد و مهم ترین گزینه استفاده از پیچ‌ های ” جی ” یک روش مناسب برای نصب کردن صفحات پلیت می باشد . این پیچ‌ ها قبل از ریخته شدن بتن ، در محل خود قرار می ‌گیرند . استفاده از پیچ‌ های ” جی ” بهترین روش برای ایجاد استحکام است .اما به خاطر تخصص مورد نیاز و مراحل نصب پیچیده می ‌تواند مشکل‌ ساز باشد .

مزایای پیچ در نصب صفحه پلیت

پیچ‌ ها نوعی بست هستند که برای بتن ها و ماشین آلات طراحی شده‌ اند،در ساختمان‌ های مسکونی و تجاری،برای وصل کردن صفحه پلیت به بتن استفاده می شوند و در این روش پیچ ها به درون حفر ه های موجود بسته می شوند،این نوع پیچ‌ ها نسبت به دیگر انواع پیچ‌ های اختصاصی مزایایی دارند: نصب آنها سریع و آسان می باشد،به راحتی در داخل حفره های موجود قرار می گیرند. استفاده از یک آچار دستی به راحتی باعث آسیب به بتن می‌شود در حالی که این پیچ ها هیچ گونه آسیبی به بتن وارد نمی کنند. چند نکته و جود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید:اگر قرار است پیچی را به پایه‌ های سیمانی نصب کنید،باید پیچ ها را مورد آزمایش قرار دهید تا نشان دهند آیا ظرفیت مورد نیاز را دارند پایه‌ های اصلی یک یک ساختمان متشکل از صفحه،دیوار پی می باشد.

مراحل نصب صفحه پلیت

نصب صفحه پلیت باید به دقت انجام شود تا اطمینان حاصل شود که صفحه پلیت به طور ایمن به پایه متصل شده‌ است . صفحه پلیت معمولاً بخش اصلی سیستم کفپوش شما است. ستون های ساختمان به صورت عمودی بر روی آن قرار می گیرند. از آنجایی که این صفحه باید بار زیادی را تحمل کنند , در صورت ترک خوردگی می‌تواند باعث تخریب ساختمان شما شود. گاهی اوقات,اولین کاری که باید انجام دهیم پر کردن ترک های صفحه پلیت است. بعضی اوقات ، خانه شما به به تعویض کامل صفحات پلیت نیاز دارد. برخی ملاحظات دیگر هنگام استفاده از بست ها وجود دارند و شما باید از بست هایی که دارای طول مناسب برای کاربرد های خاص است استفاده کنید . مقدار طول بست باید طبق کار شما تعیین شود .